רונאלדו

רונאלדו. בניגוד לצמד המפגשים האחרון של רונאלדו עם ישראל, הפעם הוא סיים עם חיוך. כשכריסטיאנו רונאלדו בחוד, ולצידו ברונו פרננש, דיוגו ז'וטה וברנרדו סילבה, ההגנה והקישור בכחול לבן נאלצו לעבוד קשה מאוד לכל אורך 90 הדקות. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית:

בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. הכוכב של ריאל מדריד הופיע עירום למחצה יחד עם דוגמנית ויקטוריה סיקרט, אלסנדרה אמבורסיו לכבוד המגזין של חודש פברואר. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית:

רונאלדיניו בן 40: עולם הכדורגל מברך | ספורט 1
רונאלדיניו בן 40: עולם הכדורגל מברך | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. מגיע חדור מטרה ליורו | patricia de melo moreira/afp via getty images. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו.

Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. בניגוד לצמד המפגשים האחרון של רונאלדו עם ישראל, הפעם הוא סיים עם חיוך. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו.

רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו.

העולם השתגע: התספורת המוזרה של רונאלדו הפכה לפופולארית ...
העולם השתגע: התספורת המוזרה של רונאלדו הפכה לפופולארית ... from i.ytimg.com
בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: מגיע חדור מטרה ליורו | patricia de melo moreira/afp via getty images. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. בניגוד לצמד המפגשים האחרון של רונאלדו עם ישראל, הפעם הוא סיים עם חיוך.

כשכריסטיאנו רונאלדו בחוד, ולצידו ברונו פרננש, דיוגו ז'וטה וברנרדו סילבה, ההגנה והקישור בכחול לבן נאלצו לעבוד קשה מאוד לכל אורך 90 הדקות.

Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. מגיע חדור מטרה ליורו | patricia de melo moreira/afp via getty images. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. Ronaldo luís nazário de lima; המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. בניגוד לצמד המפגשים האחרון של רונאלדו עם ישראל, הפעם הוא סיים עם חיוך. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. כשכריסטיאנו רונאלדו בחוד, ולצידו ברונו פרננש, דיוגו ז'וטה וברנרדו סילבה, ההגנה והקישור בכחול לבן נאלצו לעבוד קשה מאוד לכל אורך 90 הדקות.

איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

רונאלדו: "הלחץ על נבחרת ברזיל הוא עצום" - וואלה! מונדיאל
רונאלדו: "הלחץ על נבחרת ברזיל הוא עצום" - וואלה! מונדיאל from img.wcdn.co.il
דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. כריסטיאנו רונאלדו הופיע בתחתונים, שוב, הפעם כשהוא מקפיץ כדור עבור מגזין gq. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר.

במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014.

כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. בניגוד לצמד המפגשים האחרון של רונאלדו עם ישראל, הפעם הוא סיים עם חיוך. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. כריסטיאנו רונאלדו הופיע בתחתונים, שוב, הפעם כשהוא מקפיץ כדור עבור מגזין gq. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

[ADS] Bottom Ads

Pages

Copyright © 2021

linlin-kicksyrass